Grzegorz Jędrek

Doktor nauk humanistycznych, humanista cyfrowy, slamer. Autor bloga o PR, marketingu i kulturze wniedoczasie.pl. Na swoim koncie ma m.in. pracę w biurze prasowym, zarządzanie komunikacją międzynarodowego Ośrodka „Brama Grodzka – Teatr NN”, współpracę z Agencją Warszawa, opiekę nad mediami społecznościowymi KUL, budowanie i wsparcie komunikacji marek z wielu sektorów. Prowadził warsztaty i szkolenia m. in. na zlecenie NCK, IKM, PIK, ŁDK. Napisał doktorat o relacjach między nowymi mediami a twórczością artystyczną.

Wybrane publikacje

2023

Współpraca merytoryczna i jeden z artykułów

Artykuł w czasopiśmie

Wypowiedź w ankiecie

2022

Zbiór wierszy slamowych

Udział w debacie

2021

Książka naukowa recenzowana

Recenzja naukowa w czasopiśmie

2020

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Artykuł nierecenzowany w wydawnictwie zbiorowym

Artykuł w czasopiśmie

Udział w debacie

2018

2016

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

2013

Artykuł nierecenzowany w czasopiśmie